פניות הציבור
פניות הציבור בעירייה עוסקת בפניות של התושבים על המערכת העירונית בכל הנושאים הקשורים במגוון תחומי הפעילות והעשייה של העירייה, כגון בעיות תפעוליות, גינון, תאורה, הנדסה, חינוך, רווחה וכו`.
תושבים יקרים, על מנת שנוכל לייעל את השירות העירוני אנו מבקשים כי כל פנייה תישלח לנמען אחד בלבד - הוא הנמען הרלוונטי לנושא הפניה. פניות בנושאים תפעוליים יש לשלוח למוקד העירוני.
חוק הממונה על תלונות הציבור קובע כי תלונות הציבור צריכות להיות מוגשות בכתב, עם פרטי המתלונן וחתימתו.
תלונות ציבור אנונימיות שמתקבלות, לא ניתן לטפל בהן.
יש למלא את הפרטים ליצירת קשר, לשם בירור התלונה ולמתן אינפורמציה נוספת בנושא.
להגשת טפסים מקוונים, יש להכנס באמצעות דפדפן chrome בלבד.