דלג לתוכן העמוד
פייסבוק

מכרז מספר 101/19 לתפקיד מנהל/ת מחלקת תנאי שירות באגף משאבי אנוש

תיאור התפקיד:

  1. טיפול שוטף במעגל חייו של העובד: קליטה, קידומים בשכר ובדרגות, פרישה לגמלאות, התפטרות, פיטורין, יציאה לחופשת לידה, חל"ת, תאונות עבודה ועוד תוך קיום קשר ישיר עם העובדים.
  2. פיתוח תחום רווחת הפרט וניהולו
  3. אחריות לריכוז תחום מכרזי כח אדם (פנימיים וחיצוניים)
  4. עבודה בממשקים מול גורמי פנים וחוץ (בטל"א, משרד הפנים, משרד האוצר, מרכז לשלטון מקומי וכו`)
  5. ריכוז ועדות פנים ארגוניות בתחומים חוצי ארגון
  6. טיפול במשימות כ"א נוספות כפי שיוגדרו ע"י מנהלת האגף בהתאם לצרכים.

דרישות התפקיד:

  • השכלה - תואר אקדמאי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור היתר)– חובה
  • ניסיון - עבור בעל תואר אקדמאי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי לתפקיד המוצע- חובה
  • עבור הנדסאי רשום - חמש שנות ניסיון בתחום הרלוונטי לתפקיד המוצע - חובה
  • עבור טכנאי רשום - שש שנות ניסיון בתחום הרלוונטי לתפקיד המוצע- חובה
  • שליטה מלאה בהפעלת תוכנות האופיס– חובה.
  • הכרות עם השלטון המקומי ו/או הסכמים קיבוציים - יתרון

היקף המשרה : 100%.

דרגת השכר: מסלול קידום של מנהלי מחלקה ברשויות מקומיות בדרוג המח"ר 39-41 בהתאם לתקנות השרות הציבורי או העסקה בחוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים.

ההעסקה מותנית בעמידה בנוהל איסור ניגוד עניינים

כפיפות: למנהלת אגף משאבי אנוש

כישורים אישיים:

אמינות, יוזמה, קפדנות בביצוע, הבנה ותפיסה מהירה, יכולת עצמאית לקבלת החלטות, כושר הבעה בכתב ובע"פ, עמידה בלחצים, כושר למידה, יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש מעולים וגישה שירותית.

מסמכים שיש לצרף לבקשה:

  • תמונת פספורט
  • קורות חיים
  • תעודות המעידות על השכלה וניסיון נדרשים
  • המלצות
  • צילום תעודת זהות

מועמד העומד בתנאי המשרה והמעוניין בהגשת הצעה למשרה הנ"ל יגיש את הצעתו במייל enosh@hod-hasharon.muni.il או במעטפה סגורה ויפקידה בתיבת המכרזים באגף משאבי אנוש, במעטפה סגורה ויפקידה בתיבת המכרזים באגף משאבי אנוש רח` בן גמלא 28 קומה שניה, עד ליום א` 1/12/19 בשעה 13.00 (משרדי העירייה סגורים בימי שישי).

מודגש בזאת כי העירייה שומרת על זכותה לבצע מיון מוקדם של ההצעות למשרה וכן הערכת המועמדים ע"י גורם מקצועי מטעם העירייה.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

על החתום,
רינת סער פנקס
מנהלת אגף משאבי אנוש