דלג לתוכן העמוד
פייסבוק

מכרז פומבי מספר 37/19 לתפקיד רכז/ת רישום וגבייה ומזכירה מחלקת צהרונים

לעיריית הוד השרון דרוש/ה לתפקיד רכז/ת רישום וגבייה ומזכירה מחלקת צהרונים 

תיאור התפקיד לרכז/ת רישום וגבייה

  • קבלת קהל בנושא רישום וגביה.
  • רישום מקוון וידני לצהרוני בית הספר, קייטנות בחגים ובבי"ס של הקיץ וטיפול בביטול רישום.
  • קליטה ומיון טפסי הרשמה ברישום הידני.
  • טיפול באתר הפרסום והרישום המקוון, מענה והנחיה לרישום באתר ההרשמה המקוונת.
  • איתור ותיקון תקלות בתקופת הרישום.
  • שיבוץ ילדים לכיתות המתאימות וטיפול בשגויים.
  • הצלבות מהרישום הידני והמקוון והעברה לאינטרנט לכרטיס תלמיד במערכת הרישום .
  • הכנת מצבת תלמידים לכל רכז בית ספרי
  • הנחות וערעורים:
  1. הנחיית ההורים לקבלת הנחות
  2. הכנת החומר לוועדת הנחות
  3. השתתפות בוועדת הנחות: כתיבת פרוטוקולים, תיעוד וסריקה למערכת הרשות
  4. חישוב ההנחות וחלוקת התשלומים
  5. מענה להורים והסדרת התשלום החודשי
  6. תיעוד במערכת הרשות קיזוז וגבייה חודשית חדשה
  • קשר עם מזכירות בתי הספר
  • הצלבת נתונים באקסל לדוחות משרד החינוך
  • קשר מול הרכזים לגבי רשימות תלמידים מצטרפים ומבטלים
  • גביית תשלומים, קבלת שיקים והנפקת שוברי תשלום חודשיים, ביטול עסקאות, החלפת משלמים ועדכון אשראי, הסדרים באשראי תוך קשר עם מחלקת מינהל כספים ברשות וביצוע פעולות לבקשתם, מעקב אחר תשלומים חסרים/ חוזרים הוראות קבע ואשראי או שלא ניקלט, הפקדות בבנקים.
  • הכנה וניתוח חודשי של דוחות תקבולים כספיים
  • טיפול בהחזרים וזיכויים מול חברות האשראי
  • ביצוע ושידור תשלומים חודשיים לכל משתתפי הצהרון והקייטנות
  • הוצאת קבלות תשלום לבקשת הורים לקבלת החזר

תיאור התפקיד למזכירת מחלקת צהרונים

  • מענה טלפוני, ניהול יומנים וקביעת פגישות
  • סיוע בארגון אירועים כגון : כנס פתיחת שנה, כנס הדרכה לפני קייטנת קיץ, הרמת כוסית בפסח
  • אחראית על זימון וועדות + ארגון (וועדת היגוי)
  • תיוק מסמכים וצילומים
  • מענה לתושב/ תלונות מוקד
  • אחראית על הזמנות למשרד

דרישות התפקיד:

  • 12 שנות לימוד או תעודת בגרות–חובה
  • ניסיון של שנה לפחות בתחום המזכירות- חובה
  • ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ
  • שליטה בתוכנות ה OFFICE

כישורים אישיים

אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודיוק בביצוע, יחסי אנוש מעולים, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תאום ופיקוח, סמכותיות ונשיאה באחריות, מרץ ופעלתנות, יכולות למידה טובים מאוד ונכונות ללמידה, יכולות ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות.

היקף המשרה- 100%

כפיפות – מנהלת אגף חינוך או מי מטעמה

דרוג ודרגה: מסלול קידום 7-9 בדרוג המנהלי בהתאם לתקנות בשרות הציבורי 

מסמכים שיש לצרף לבקשה:

  • קורות חיים
  • תעודות המעידות על השכלה וניסיון נדרשים. 
  • המלצות
  • מועמד אשר יוזמן לועדת בחינה יידרש למלא הצהרה בדבר עברו הפלילי / העדר עבירות מין
  • צילום מתעודת זהות


מועמד העומד בתנאי המשרה והמעוניין בהגשת הצעה למשרה הנ"ל יגיש את הצעתו במייל enosh@hod-hasharon.muni.il במעטפה סגורה ויפקידה בתיבת המכרזים עד יום א` באגף משאבי אנוש בן גמלא 28, קומת ב` עד יום א` 26/5/19 בשעה 13:00 (משרדי העירייה סגורים ביום שישי )

מודגש בזאת כי העירייה שומרת על זכותה לבצע מיון מוקדם של ההצעות למשרה וכן הערכת המועמדים ע"י גורם מקצועי . 

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. 
המשרה מאוישת ע"י מ"מ

על החתום,
רינת סער פנקס
מנהלת אגף משאבי אנוש