תחומי פעילות

הכנת שכר וגמלאות לעובדי וגמלאי עיריית הוד השרון.

טיפול ומתן מענה פרטני לעובדים והגמלאים של העירייה.

הכנת דוחות שנתיים לרשויות המס וסליקה פנסיונית.

 

לתשומת לבכן/ם,

עיריית הוד השרון החלה מינואר 2020 להשתמש במערכת תלוש On-line.

מהו תלוש אונליין?

מערכת תלוש OnLine הינה, למעשה, פורטל לעולם השכר עבור עובדי העירייה. המערכת זמינה  באינטרנט ובסלולר.
המערכת מציגה לעובד מושגים ונתונים אישיים מעולם השכר ומסייעת לו להבין את תלוש השכר שלו.
באמצעות השירות, יכול העובד לראות את התפלגויות התשלומים להם הוא זכאי, הניכויים השונים המנוכים משכרו וכן את סך הכספים המועברים בגינו לקופות הגמל השונות.

ניתן לצפות ולהדפיס תלוש שכר / טופס 106 באמצעות האתר תלוש אונליין או להשתמש באפליקציה תלוש און ליין למכשיר הנייד.

 

מתן שרות במחלקת שכר

יש לפנות למחלקה במייל:  לידיה דלל: LidiaD@hod-hasharon.muni.il  דנה צידון: DanaZ@hod-hasharon.muni.il

שעות מענה טלפוני : 
בימים א'-ג' בין השעות 9:00 עד 13:00 ביום ד' בין השעות 12:30 עד 15:30

לידיה דלל – מנהלת מחלקת שכר 09-7759531

צידון דנה – ס. מנהלת מחלקת שכר 09-7759532

אווה פרץ – ס. מנהלת מחלקת שכר 097485955

גלי סויסה – מנהלת מדור שכר 09-7759986

  • בשלושת ימי העבודה האחרונים מידי  חודש  לא יינתן מענה טלפוני עקב סגירת שכר.

שעות קבלת עובדים:

ביום ב` בין השעות 9:00 עד 13:00 ביום ג` בין השעות 12:30 עד 15:30

כתובת: יהושע בן גמלא 22  פינת דרך מגדיאל (כניסה מדרך מגדיאל בלבד) במעלית M קומת משרדים.

  • בשלושת ימי העבודה האחרונים מידי חודש  לא תתאפשר קבלת עובדים עקב סגירת שכר.